americancarbg.com

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
  Принтирай

Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 12:07 am 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Здравейте! Преди няколко месеца в интернет за пръв път видях този автомобил и....любов от пръв поглед! Той не прилича и не изглежда като никой друг сув. Е,.....вече го имам и много му се кефя! Обслужил съм автомата, диференциалите, раздатката и двигателя . Внос от Италия е и има завидно добра визия отвън, отвътре и отдолу. Двигателя и автомата засега работят много добре, ходовата част е много стегната. Джипката е с холандска газова уредба Принс /според мен фабрично монтирана/ и на магистралата при зададена скорост 140 км/ч даде разход на газ 11,6 л. на 100 км. Интересува ме какви свещи трябва да му сложа по предписание? Също така бих искал да разбера какво точно става когато от менюто бъде включена функцията- офроуд режим? Предварително благодаря на тези, които ще се отзовът!


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 7:30 am 
Offline
Човек машина
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 17, 2008 3:39 am
Мнения: 1503
Местоположение: USA
Todor Yalamov написа:
Здравейте! Преди няколко месеца в интернет за пръв път видях този автомобил и....любов от пръв поглед! Той не прилича и не изглежда като никой друг сув. Е,.....вече го имам и много му се кефя! Обслужил съм автомата, диференциалите, раздатката и двигателя . Внос от Италия е и има завидно добра визия отвън, отвътре и отдолу. Двигателя и автомата засега работят много добре, ходовата част е много стегната. Джипката е с холандска газова уредба Принс /според мен фабрично монтирана/ и на магистралата при зададена скорост 140 км/ч даде разход на газ 11,6 л. на 100 км. Интересува ме какви свещи трябва да му сложа по предписание? Също така бих искал да разбера какво точно става когато от менюто бъде включена функцията- офроуд режим? Предварително благодаря на тези, които ще се отзовът!


Есювито е супер. Доста често виждам такива из моя град, а като цяло съм чувал, че 6 цилиндровия двигател е по-сполучлив. По принцип по ВИН номер най-точно може се каже какви свещи ще ти трябват. Колкото до газовата уредба, няма как да е фабрично сложена, защото Srx съм на 99,9% сигурен, че е произведен в Америка и няма колата как да е от фабриката с газова. Всички до един Кадилаци без значение дали са за Европа или Америка са само и единствено на бензин. Вероятно газовата система е много добре монтирана и за това оставаш с впечателението, че е заводска.

Ако дадеш ВИН номера, може да видим в кой завод е сглобена колата. 10.2007 на GM стикера на колата ли го пише или 10.2007 е първа регистрация?

11,6 на 100 е напълно нормален разход имайки в предвид аеродинамиката. Разхода на бензин не би трябвало да минава 10/100 магистрално каране.


Ето приблизително колко Евро спецификация SRX са продадени от твоята генерация 2004-2010.

http://carsalesbase.com/european-car-sa ... illac-srx/


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 10:41 pm 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Благодаря колега! Предполагам,че на това му викат вин- 1GYEE637170144681 . А датата (B) 05.10.2007 е записана в малкия талон на колата и не съм сигурен какво точно означава.





















п


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 11:29 pm 
Offline
Човек машина
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 17, 2008 3:39 am
Мнения: 1503
Местоположение: USA
По регистрация в талона не е хубаво да се поръчват части, защото не винаги първата регистрация отговаря на модела година. В твоя случай обаче колата си е 2007 година модел. Явно е купена скоро след като е произведена и внесена в Европа. В база данните на Дженеръл Мотърс показва, че нямаш отворена сервизна кампания. Всичко ти е "ъп ту дейт"! :wink:

ВИН = Vehicle Identification Number (VIN). Идентификационнен номер на колата.

Прикачени файлове:
2007 SRX.jpg
2007 SRX.jpg [ 88.47 KiB | Прегледано 2906 пъти ]


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 12:35 am 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
....Т.е. да разбирам, че всичко е ок. с колата? Така ли? Сърдечно багодаря за проверката! Много те моля ако е възможно да провериш и вин- номера на Сааба ми! YS3FF45D931019262 . Интересува ме историята му защото съм го обявил за продан а същевременно толкова много ми се свиди. След вноса съм карал този автомобил две години и съм видял от него само хубави моменти и усещания!


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 1:24 am 
Offline
Човек машина
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 17, 2008 3:39 am
Мнения: 1503
Местоположение: USA
За Кадилака:

Това значи, че няма някакви сервизни кампании които са свързани със сигурността на пътниците. Пример за такива кампании са: проблем с патрона на стартера, където колата може да изгасне в движение и да изгубиш управление (Шеви HHR и други) или пък внезапни отваряния на еърбеговете и т.н. Ако някога излезе нова сервизна кампания, то само София Ауто могат да ти я направят безплатно, стига да останат дилър на Кадилак.

Проверка по ВИН за сервизна кампания не проверява пробег, ремонти и т.н. Ако тези неща те интересуват, може да отскочиш до София Ауто за да влезат в базта данни на ГМ и да видят дали дилърите в Италия са вкарвали в систамата някаква информация като например - смяна на спирачи, различни ремонти и т.н.
Незнайно защо, но дилърите на почти всички марки в Европа не публикуват в централната база данни голяма част от извършените ремонти както би се очаквало. Повечето държат информацията на вътрешната си система, която не е достъпна за никой друг дилър освен сервизиращия. Въпреки всичко има шанс по ВИН да излезе нящо. Ако ти се разхожда до София Ауто, отскочи и виж.

За Сааб:

Не ми излиза никаква информаиця в сайта като вкарам ВИН номера. Сигурен ли си, че това е целия ВИН?

Ето го сайта за да пробваш и ти.

https://my.gm.com/recalls


Ако имаш снимки на Кадито, пусни да го видим.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 10:04 am 
Offline
Маниак
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2012 10:23 pm
Мнения: 941
Местоположение: София
Върти гумите на: 1986 Pontiac Trans Am L98
VIN: YS3FF45D931019262

Model: 9-3
Make: Saab
Model year: 2003
Manufacturer: Saab Automobile AB, Sweden
Manufactured in: Sweden (Europe)
Plant: Trollhatten
Sequential number: 019262

Body type: 4 Door Sedan
Driveline: FWD
Safety restraints: Dual Air Bag
Vehicle type: Passenger Car

_________________
" I'm too old for this shit ! "
Danny Glover -> Lethal Weapon
Изображение


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 1:04 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
Ето малко повече информация.
Колата е експортна версия за Белгия.
Номера на свещите е AC DELCO - 41 990
маслен филтър AC DELCO - PF2129
въздушен филтър AC DELCO - A2944C
бензинов филтър AC DELCO - GF897

Като по-важни неща които трябва да знаеш. С времето веригата се разтяга по-малко и ще трябва да се сменя рано или късно. Амортисьорите са с магнитна течност и са много добри, но и цената им е много добра, средно 300-500 долара на брой. Колата е супер удобна, пожелавам ти много безаварийни километри и да и се радваш докато е здрава.

И един съвет от мен, ако ти падне акумулатора, никога не подавай ток от друга кола с кабели.




VIN: 1GYEE637170144681
VIN Decode
1:U.S. BUILT
G:GENERAL MOTORS
Y:CADILLAC MPV
E:GVWR RANGE 6001-7000 BRAKE SYSTEM - HYD CADILLAC COMMERCIAL BODY/CHASSIS
E6:SRX
3:FOUR-DOOR CAB/UTILITY (INCLUDES TRAILBLAZER,RAINIER, ENVOY,ENVOY XL,EQUINOX,TORRENT,FULL SIZE YUKON,TAHOE, DENALI,ESCALADE,ESCALADE PLATINUM (GMT900),H2,CREW CAB, H3,LAMBDA SUV'S,ACADIA,ENCLAVE, AND OUTLOOK)
3:FOUR-DOOR ALL PURPOSE VEHICLE (MONTANA,UPLANDER,TERREZA, RELAY,RENDEZVOUS(SRV),SATURN SUV,SRX, AND HHR)
7:ENG OPT - LY7 DISPL(L) - 3.6 CYL - V6 FUEL SYS - SFI PROD IN - U.S.
1:CHECK DIGIT
7:2007 MODEL YEAR
0:LANSING MI - GRAND RIVER
144681: PRODUCTION SEQUENCE


VIN: 1GYEE637170144681
RPO Codes
1SJ = PACKAGE - OPTION 09 OPTION PACKAGE 09 OPTION PACKAGE 09 (1SJ)
30U = EXTERIOR COLOR,PRIMARY (30U)
392 = TRIM COMBINATION LEATHER, COCOA/LT CASHMERE LEATHER TRIM(392)
39I = INTERIOR TRIM LT CASHMERE (07) (39I)
6SC = COMPONENT- COMPUTER SELECTED, SUSPENSION SUSP(6SC)
7SC = COMPONENT- COMPUTER SELECTED, SUSPENSION SUSP(7SC)
8MA = COMPONENT RR LH - COMPUTER SEL SUSP (8MA) SUSP(8MA)
9MA = COMPONENT RR RH - COMPUTER SEL SUSP (9MA) SUSP(9MA)
A26 = WINDOW,UNITED KINGDOM AND EUROPEAN GLAZING(EXPORT) EUROPEAN WDO GLAZING(A26)(EXPORT)
A45 = MEMORY SEAT ADJUSTER, MIRROR, POWER, DRIVER & ENHANCED MEMORY PERSONALIZATION MEMORY MIR AND ST ADJ(A45)
A82 = RESTRAINT SYSTEM,HEAD(EXPORT) HD RST SYS(A82)(EXPORT)
AH8 = ADJUSTER PASS ST POWER,8 WAY 8 WAY PWR ST ADJ(AH8)
AL0 = SENSOR INDICATOR INFLATABLE RESTRAINT, FRT PASS/CHILD PRESENCE DETECTOR FRT PASS/CHILD PRESENCE DETECTOR INFL REST IND SENSOR(AL0)
AL2 = CONTROL SEAT, POWER LUMBAR SEAT CTL,PWR LUMBAR(AL2)
AQ9 = SEAT,FRONT BUCKET,DRIVER,PASSENGER,RECLINING RECL FRT BKT ST,LUXURY(AQ9)
ARH = NET PET GUARD/LUGGAGE PET GUARD/LUGGAGE NET(ARH)
AT8 = RESTRAINT PROVISIONS CHILD, RR SEAT, RR FACING RR SEAT RR FACING CHILD RESTRAINT PROVISIONS(AT8)
AU8 = LOCK CONTROL REMOTE ENTRY, SPECIFIC FREQUENCY REMOTE ENTRY LK CONT(AU8)
AX4 = RESTRAINT SYSTEM,FRONT AND REAR SEAT,MANUAL(EUROPEAN) FRT & RR MAN RST SYS FOR EUROPEAN VEHICLE(AX4)
AY0 = RESTRAINT SYSTEM SEAT, INFLATABLE, DRIVER & PASS, FRT SIDE, ROOF SIDE DRVR & PASS FRT SIDE & ROOF INFLATABLE RESTRAINT(AY0)
B19 = ORNAMENTATION,INTERIOR(CUSTOM) CUSTOM INTR(B19)
B20 = ORNAMENTATION,INTERIOR(LUXURY) LUXURY INTR(B20)
B57 = ORNAMENTATION,EXTERIOR TRIM(DELUXE) DELUXE EXTR TR(B57)
BAG = PARTS PKG EXPORT PARTS PKG(BAG)
C4R
C57 = VENT,FORCED AIR AIR VENT(C57)
CE4 = WASHER,HEADLAMP,HIGH PRESSURE HDLP WA(CE4)
CF5 = ROOF,SUN,GLASS SLIDING,ELECTRIC ELEC SUNROOF(GLASS)(CF5)
CJ2 = HVAC SYSTEM AIR CONDITIONER FRT, AUTO TEMP CONT, AUX TEMP CONT A/C FRT AUTO/AUX CONT(CJ2)
CT1 = COUNTRY,BELGIUM(EXPORT) BELGIUM(CT1)
D7E = TRAY LOAD FLOOR, STORAGE LOCKABLE LOAD FLOOR STORAGE TRAY(D7E)
DR4 = MIRROR,OUTSIDE,RH AND LH REMOTE CONTROL,ELEC,HTD,LT SENS,POWER FLDG HTD R/CON O/S MIR(DR4)
DT4 = ASH RECEPTACLE AND CIGARETTE LIGHTER ASH TRAY & C/LTR(DT4)
E2C
EXP = EXPORT - I.E.S. EXPORT I.E.S. EXPORT-SPECIFIC MARKET AREA EQUIPMENT(EXP)
F55 = CHASSIS CONTINOUSLY VARIABLE REAL TIME DAMPING MAGNETO RHEOLOGICAL VARIABLE TIME DAMPING CHASSIS(F55)
FE3 = SUSPENSION SYSTEM,SPORT SPORT SUSP(FE3)
GU5 = AXLE,REAR,3.23 RATIO 3.23R(GU5)
IL2 = TRIM,INTERIOR DESIGN INTERIOR TRIM DESIGN(IL2)
JE2 = BRAKE LINING PERFORMANCE DRIVING PERFORMANCE BRAKE LINING(JE2)
JE5 = BRAKE SYSTEM PWR, ANTILOCK, FRT & RR WHL FRT & RR ANTILOCK BRK(JE5)
JF4 = PEDALS ADJUSTABLE, POWER PWR ADJ PEDALS(JF4)
JJA = PT DRESS SUBASSEMBLY INSTALLED (MODULAR OPTIMIZATION METHOD ONLY) PLANT OPERATION(JJA)
JJC = I/P SUBASSEMBLY INSTALLED (MODULAR OPTIMIZATION METHOD ONLY) PLANT OPERATION(JJC)
JNG = PROP SHAFT, PAINTED PROP SHF,PAINTED(JNG)
K14 = FILTER AIR, AUTO RECIRCULATING AUTO RECRC AIR FILTER(K14)
KA1 = HEATER - SEAT ST HTR(KA1)
KG4 = GENERATOR 150 AMP 150 AMP GEN(KG4)
LY7 = ENGINE GAS, 6 CYL, 3.6L(220 CID), SFI, V6, ALUM, 60 DEGREES, GM 3.6-7(LY7)
MAE = MARKETING AREA EUROPE(EXPORT) EUROPE(MAE)
MX5 = TRANSMISSION,AUTOMATIC 5-SPEED,HMD,5L40-E PTU,O/D 5-SPD AUTO TRANS(MX5)
MX7 = MERCHANDISED TRANS AUTO PROVISIONS, O/D, AWD (ALL WHEEL DRIVE) AWD AUTO TRANS PROVISIONS(MX7)
N05 = LOCK,FUEL FILLER CAP FUEL FIL LKG CAP(N05)
N30 = STEERING WHEEL(DELUXE) DELUXE STRG WHL(N30)
NT4 = EMISSION SYSTEM EEC 05 EEC 05 EMIS(NT4)
PB4 = LOCK KIT,ALUMINUM WHEEL AL WHL LOCK KIT(PB4)
Q16 = TIRE ALL P235/60R18 FRT & P255/55R18 RR TIRE(Q16)
QF8 = WHEEL 18 X 8, ALUMINUM, POLISHED ALUM WHL(QF8)
R9I
T62 = LIGHTING DAYTIME RUNNING ----DELETE T62)
T79 = LAMPS,REAR FOG RR FOG LP(T79)
T90 = LAMP,SIGNALING AND MARKER(EXPORT) SIGNAL & MARKER LAMP(T90)
TB5 = BODY EQUIPMENT LIFT GATE (POWER) PWR LIFT GATE(TB5)
TR7 = HEADLAMPS CONTROL LEVELING SYSTEM, AUTOMATIC AUTO HDLP LVL SYS(TR7)
TT8 = HEADLAMPS HIGH INTENSITY DISCHARGE, RH RULE OF ROAD HDLP,HI INTENS DISCHARGE,RH RULE OF ROAD(TT8)
U03 = HORN,NOISE REGULATION NOISE REGULATION HORN(U03)
U2Y = INFOTAINMENT SYSTEM 008 INFOTAINMENT SYSTEM 008(U2Y)
U30 = CLUSTER INST, TACH, CLOCK CLUSTER(U30)
UC2 = SPEEDOMETER INST, KILO & MILES, KILO ODOMETER, POSITIVE BIAS(EXPORT) KILO & MILES POSITIVE BIAS SPEEDO(UC2)
UJ9 = INDICATOR, LOW TIRE PRESS,TIRE PRESS MONTORING SYSTEM(TPM) LOW TIRE PRESS MONITORING SYS IND(UJ9)
UL2 = RADIO FREQUENCY(EUROPEAN) EUROPEAN RDO FREQ(UL2)
UQS = SPEAKER SYSTEM PREMIUM AUDIO BRANDED WITH SURROUND AMPLIFIER PREMIUM SPKR SYS W/SURROUND AMP(UQS)
UTA = THEFT DETERENT SYS THATCHAM ELECTRICAL CONTENT THEFT DETERENT SYS ELEC CONTENT(UTA)
V08 = COOLING SYSTEM,HEAVY DUTY HVY DUTY CLG(V08)
V76 = HOOK,FRONT TOW FRT TOW HOOK(V76)
V78 = VEHICLE STATEMENT(DELETE)(EXPORT) V78)VEHICLE STATEMENT-DELETE
V92 = TRAILER PROVISIONS TRLR PROVISIONS(V92)
VC5 = LABEL - SHIPPING, EXCEPT US, US POSSESSIONS, OR JAPAN LABEL SHIPPING LABEL USED OUTSIDE U.S. AND JAPAN(VC5)
VG1 = PROTECTOR UNDERHOOD COMPOUND, CORROSION PREVENTIVE, WATER BASED, CLEAR,EXPORT CLEAR UNDERHOOD CORROSION PREVENTIVE(VG1)
VG9 = PROTECTOR WAX,EXT BODY(EXPORT) PROTECTIVE BODY WAX(VG9)
VH5 = PLATE,VEHICLE IDENTIFICATION(EXPORT) VEH ID PLT(VH5)
VJ2 = LABEL, EXPORT HEADLAMP ADJUST HEADLAMP ADJUST LABEL FOR EXPORT(VJ2)
VL2 = LABEL, SPARE CAUTION, COMPACT SPARE COMPACT SPA TIRE LABEL(VL2)
VL4 = LICENSE PLATE,FRONT MOUNTING PACKAGE EEC FRT LIC PLT MTG PKG FOR EEC(VL4)
VP6 = NOISE LEVEL CONTROL NOISE LVL CONT(VP6)
VR5 = PROVISIONS,SLOW VEHICLE WARNING TRIANGLE MOUNTING SLOW VEH WARNING MOUNT PROVISIONS(VR5)
W11 = NAVIGATION DISC DATA NAV DATA 1 NAVIGATION DISC(W11)
XA7 = WASHER NOZZLES, HEATED, WINDSHIELD HTD W/S NOZ(XA7)
Y47 = SALES PACKAGE CADILLAC, INTERNATIONAL LUXURY 001 CADILLAC INTERNATIONAL LUXURY 001 PKG(Y47)
Y49 = SALES PACKAGE CADILLAC, INTERNATIONAL PERFORMANCE 001 CADILLAC INTERNATIONAL PERFORMANCE 001 PKG(Y49)
Y51 = SALES PACKAGE CADILLAC, INTERNATIONAL SEATING CADILLAC INTERNATIONAL SEATING PKG(Y91)
YB6
YD5 = SPRING,FRONT(BASE EQUIPMENT) FRT SPRING(YD5)
YD6 = SPRING,REAR(BASE EQUIPMENT) RR SPRING(YD6)


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 9:39 pm 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Благодаря за информацията! Пускам ви малко снимки. Под капака и отдолу изглежда като нова.


Прикачени файлове:
media-share-0-02-04-e7e078ae9c2024dd5b7c490b5a29a8b5594bdd5e02ee5c8e1bfd5ec65f1efeee-fd7b4365-edc3-400a-8f2c-b76cd9f1c903.jpg
media-share-0-02-04-e7e078ae9c2024dd5b7c490b5a29a8b5594bdd5e02ee5c8e1bfd5ec65f1efeee-fd7b4365-edc3-400a-8f2c-b76cd9f1c903.jpg [ 97.44 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-e54e2c07f4c5083421f067df89dc56ec0b22fae5c1657f2dc35cd5fd44067834-2df714b1-dbb5-4626-a1d0-951acb893d15.jpg
media-share-0-02-04-e54e2c07f4c5083421f067df89dc56ec0b22fae5c1657f2dc35cd5fd44067834-2df714b1-dbb5-4626-a1d0-951acb893d15.jpg [ 167.84 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-833e25dbb048dc2361a46497a46d6e2b5b4e85652fca58cf73a347d2aaf2125c-9d3fcff2-db86-4b40-a366-0a1377338418.jpg
media-share-0-02-04-833e25dbb048dc2361a46497a46d6e2b5b4e85652fca58cf73a347d2aaf2125c-9d3fcff2-db86-4b40-a366-0a1377338418.jpg [ 186.89 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-185cd74492ca338c4722413638a7e35e2cf0312887d4236e0318f12b9dfe3dda-9c276d89-f09e-4cfc-8f18-a5cb822d0703.jpg
media-share-0-02-04-185cd74492ca338c4722413638a7e35e2cf0312887d4236e0318f12b9dfe3dda-9c276d89-f09e-4cfc-8f18-a5cb822d0703.jpg [ 205 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-71360495692a0dd8c6f5b136d1b8c85f5a929b481feb729551c423ebefccb40c-4ab739bc-f05a-48e1-9c1d-711ca4c7ad79.jpg
media-share-0-02-04-71360495692a0dd8c6f5b136d1b8c85f5a929b481feb729551c423ebefccb40c-4ab739bc-f05a-48e1-9c1d-711ca4c7ad79.jpg [ 202.97 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-0170263fad83843a04c61e1b6add678c1739284a1dce93870b16dc435c1d94ce-34a2bb11-f509-4c77-a47e-46a045934af7.jpg
media-share-0-02-04-0170263fad83843a04c61e1b6add678c1739284a1dce93870b16dc435c1d94ce-34a2bb11-f509-4c77-a47e-46a045934af7.jpg [ 144.99 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-34facf8569b36d11086da83ccbe71f41ed9d75b0fccfcaad6a0bcf9db6fdf191-3472ba50-c541-43c4-81c7-8ffebb75ae51.jpg
media-share-0-02-04-34facf8569b36d11086da83ccbe71f41ed9d75b0fccfcaad6a0bcf9db6fdf191-3472ba50-c541-43c4-81c7-8ffebb75ae51.jpg [ 106.78 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-7c557edf44b84df04cd61b2a8ba447aafff8172d58de636ed34ef2993e272d1b-0f40c44b-1bef-4a94-8347-72c1fe217371.jpg
media-share-0-02-04-7c557edf44b84df04cd61b2a8ba447aafff8172d58de636ed34ef2993e272d1b-0f40c44b-1bef-4a94-8347-72c1fe217371.jpg [ 101.18 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
media-share-0-02-04-02e6faff85ea88a260053a3aa4dc0bcdf6ec87dea16e33c3570e3c0acfd1a751-7c983be5-9148-4ad3-8d03-fac11507590e.jpg
media-share-0-02-04-02e6faff85ea88a260053a3aa4dc0bcdf6ec87dea16e33c3570e3c0acfd1a751-7c983be5-9148-4ad3-8d03-fac11507590e.jpg [ 186.52 KiB | Прегледано 2858 пъти ]
  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Пет Май 18, 2018 1:52 am 
Offline
Човек машина
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 17, 2008 3:39 am
Мнения: 1503
Местоположение: USA
Ухааа, изглежда супер на снимките. Честито още веднъж.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Чет Май 24, 2018 11:01 pm 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Благодаря! Бих искал да попитам за мнението ти, трябва ли след като съм сменил маслото на автомата на 100% като превантивна мярка да сложа добавка? Добавката е немска - GAT за автоматични трансмисий. Питам защото срещам крайно протиположни мнения и то от сервизни майстори и незнам как да постъпя.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Пет Май 25, 2018 5:42 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
Зависи какво масло си сложил.

Може да се наложи да го смениш още веднъж.
Филтъра сменен ли е?

Маслото за твоята кола е със спецификация дексрон VІ.
Трябват ти около 8-9 литра.
Евро маслата са нискокачествени за американските автомати и не ти ги препоръчвам. Най-доброто което може да сложиш е масло от Redline или Amsoil.
В краен случай AC delco.
Добавки не ти трябват ако маслото е качествено.
Най-лесно може да си намериш амсойл. Ето ти един линк

https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-signature-series-fuel-efficient-synthetic-automatic-transmission-fluid-42/

Въпреки че редлайна е най-доброто, но там ще се чака за доставка, а като цена няма голяма разлика.

Скоростната ти кутия няма щека и проверката и наливането са малко по трудоемки. Много е важно при замерването, маслото да е с температура между 30 и 50 градуса и двигателя да е запален и колата на равно.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Пет Май 25, 2018 11:56 pm 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Маслото е Валволин atf dexron- 6 и е сменено в сервиз пред мен. Процедурата отне около 3 часа и бяха необходими около 14 литра от новото масло като в агрегата останаха последните 8,5 литра. Доколкото знам този автомат няма филтър и такъв не е сменян. Механика беше много внимателен и словоохотлив и ми разясняваше в детайли всяка една манипулация, която извършваше. Браво на човека! Дори когато началника му дойде и го пришпори казвайки му, че не трябва цял ден да се занимава само с моята кола, той невъзмутимо му отговори,че ще извърши всички действия според предписаните инструкций.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2018 10:42 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
Валволина е хубав само че в америка. Тук се продава евро версия, вероятно рециклаж. Веднъж по спешност си купих един литър от една бензиностанция да долея, но като го видях как изглежда се отказах да го ползвам. Поне тубата има дълга човка и е много удобна за доливане, та успях да му намеря предназначение.

Щом си промивал с 14 литра и не си сменил филтъра, направо си уцелил правилния БГ майстор.
Филтъра се сменя като се свали картера на кутията.Тук не знам дали ще намериш филтър. Ще трябва с поръчка от Сащ.
Номера е GM / Ac delco 96042545. Цената му е около 50 долара. Гарнитурата е за многократна употреба, освен ако не се повреди като се сваля картера. Затова трябва да се внимава.


  
 

Re: Cadillac Srx 4 3.6 i 258 к.с. 10.2007 г.
МнениеПубликувано на: Пон Май 28, 2018 8:38 pm 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 11:18 pm
Мнения: 17
Върти гумите на: Cadillac SRX 3.6i;Saab 9-3 2.2 TiD;Fiat Stilo 1.9
Моля да бъда извинен! Подадох невярна информация. Филтъра на автомата заедно с гарнитурата на картера също е сменена преди смяната на маслото. Просто забравих. Майстора наистина е добър!


  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща



Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron

Liquid Black Designed ByAndrew
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] - Дата и час: Съб Окт 20, 2018 5:18 am
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов