americancarbg.com

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
  Принтирай

За кожата на един "Кадилак"
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Чет Май 03, 2018 9:00 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
Прикачени файлове:
DSC06348.JPG
DSC06348.JPG [ 78.99 KiB | Прегледано 3036 пъти ]
Това започна на коледа.

Снежанка решила да изненада дядо Мраз и му подарила "Кадилак" модел "Елдорадо биериц" от 1985г. Беличък с бял кожен интериор и бял гюрук. ууууу хубавец (поне на снимките).
Хер собственик го продавал с проблем в карбуратора, нищо взема се и при деди. Щот`освен дядо Мраз, Снежанка знаела и за дядо Владо и способността му да възкресява мъртавци.
Мяу първия поглед показва, че колата няма проблем с карбуратора......моноинжекция е (ТBI по тяхно му).
Моно или стерео но не мъцва да пали.
Консултация с изтъкнатите GM - аджии тук във форума (Томи голямо благодаря) и след смяна на комутатор проимваме искра. Ураааа.....за кратко, "инжекция" йок, нанай си гориво. Добре, старт спрей - мяу (или по-точно МЯУУУУ) като да няма центровка.
Отново четене и обща теория на GM ските курници МЯУУУ на квадрат, до към 88година моторите са без централен болт на демпфера на коляновия вал и не може да се върти за достигане на горна мъртва точка на първи цилиндър. Това не плаши душите наши, произвежда се правилното приспособление и се оказва, че кабелите са наредени според посоката на.....циклона над Антилите от по лани. Променяме нъцки, старт спрей - бръм, гориво с чашка в тротъл бодито кеф двигателя работи.
Работи но инжектори няма, следва по жицата - изгорени бушони, сменят се но пак няма ток. Гадост, комп, ремонт и пак мяк.
Консултация с извършилия ремонта и си намирам грешка - сменил съм бушоните, но изгорелия комп пак ги е изгорил, пак смяна и вече имаме ревящ осмак.....ама много ревящ.
Вакумните магистрали са вързани някак си. Пак помощ от Томи и (той нали е много по-млад и лесно открива тесни дупки на трудни места) ми показва от къде смуче въздух. Запушвам прибирам стъпковото (така да го наречем) моторче, о чудеса жив "Кадилак" В същност моторчето директно натиска педала на газта.
Оборотите се люлеят и следва издирване на МАР сензор. Тук-там най-накрая го намирам до жабката в купето,псувам на GM инженерна мисъл и за момент се заемам с интериора и екстериора.
Претапицирване на корите на вратите и ремонт на фарове и лампи - шах от всички тръгват светловоди, задните са разкачени,
Прикачени файлове:
DSC06400.JPG
DSC06400.JPG [ 65.08 KiB | Прегледано 3036 пъти ]
но предните и от фаровете и от габаритите отиват някъде. Някои има ли идея къде?

Още един въпрос как се казва на английски тази пласмасария над предната броня и къде да я търся?
Прикачени файлове:
DSC06401.JPG
DSC06401.JPG [ 62.68 KiB | Прегледано 3036 пъти ]

Пътьом за облекчаване и на други колеги ето и смяна крушки на талото ("цукна свецне" както казваше един съфорумник не помогна) Споменатите по-горе GM-ци са сложили твърди куплунги, отделно подвижни куплунги отделно лампи не ползващи печатните проводници на таблото, и на финала красиво светещия зелен цифров километраж се захранва с механично жило.
Прикачени файлове:
DSC06402.JPG
DSC06402.JPG [ 73.79 KiB | Прегледано 3036 пъти ]

Ако някой има нещо с ТН4100 двигател моля да сподели как са му наредени вакумите заводски.
За днес толкова.

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 11:43 am 
Offline
Маниак
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2012 11:02 pm
Мнения: 161
Местоположение: Пловдив
Върти гумите на: buick riviera
Честито за кадилака.
Тези "пластмаси" се казват bumper filler на английски има ги и в ибей и по други сайтове за GM части. Според мен не си струва да се поръчват, тук могат да се направят.
https://www.ebay.com/itm/1979-1985-Cadi ... 3AEldorado


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 12:24 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
galaxie_500 написа:
Честито за кадилака.
Тези "пластмаси" се казват bumper filler на английски има ги и в ибей и по други сайтове за GM части. Според мен не си струва да се поръчват, тук могат да се направят.
https://www.ebay.com/itm/1979-1985-Cadi ... 3AEldorado

Кадилака не е мой, аз само го възкресявам ( с това си вадя хляба)
Благодаря за линка ще предам на собственика.
Тук да ги прави - кой (бранша ми е тотално непознат)

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 5:05 pm 
Offline
Маниак
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2012 11:02 pm
Мнения: 161
Местоположение: Пловдив
Върти гумите на: buick riviera
Да потърси фирма за оптичен тунинг, могат да му изработят нови. Аз използвах подобна в Пловдив.


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 7:44 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
galaxie_500 написа:
Да потърси фирма за оптичен тунинг, .
Мерси за сега ще е така на "стенд бай" после ще го мислим https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 991&type=3 Поздрав за феновете - за Америка и Американец

Продължавам с питанията - пръскалките на стъклоумивателя се "цикат" в странен ритъм. Натискаш "уош" бутона, излизат чистачките, след това пръскалките почват цвръц пауза цвръц пауза и така 5-6 пъти после чистачките се прибират, това нормална "екстра" ли е за GM-ски курник или са пипнали простатит

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Вто Май 08, 2018 4:21 am 
Offline
Модераст
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 25, 2009 7:29 pm
Мнения: 2391
За пластмасите звънни или пиши на горското пернато животно - мухича. :)

_________________
http://cdn.arwrath.com/1/146347.gif#_=_


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Вто Май 08, 2018 12:05 pm 
Offline
Маниак
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2012 11:02 pm
Мнения: 161
Местоположение: Пловдив
Върти гумите на: buick riviera
Дядо Владо написа:
galaxie_500 написа:
Да потърси фирма за оптичен тунинг, .
Мерси за сега ще е така на "стенд бай" после ще го мислим https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 991&type=3 Поздрав за феновете - за Америка и Американец

Продължавам с питанията - пръскалките на стъклоумивателя се "цикат" в странен ритъм. Натискаш "уош" бутона, излизат чистачките, след това пръскалките почват цвръц пауза цвръц пауза и така 5-6 пъти после чистачките се прибират, това нормална "екстра" ли е за GM-ски курник или са пипнали простатит


Да, пусто така си работят :D


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 5:45 am 
Offline
Човек с интерес

Регистриран на: Пет Май 11, 2018 5:59 am
Мнения: 1
Върти гумите на: Csdillac Eldorado Biaritz
Дядо Владо, разкажи моля те, за вакуума, който се пълнеше с бензин, за протеклото хидравлично масло, пък и го похвали за возията, този кожест Кадилак. Тъй да се каже след възкресението го и реанимира. А на път към теб са машинките на заключването и нов МАП сензор. Белким стане по-добре.
А както казваш ти "Колица е хубавица"
Да е живот и здраве ще се излагаме по ретро парадите.
Пък и ти да си жив и здрав да възкресяваш мъртъвци.


Прикачени файлове:
31948747_1596130237122872_4985575338294640640_o.jpg
31948747_1596130237122872_4985575338294640640_o.jpg [ 452.45 KiB | Прегледано 2748 пъти ]
  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 8:35 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
Вакуум схема.
Прикачени файлове:
vacum_caddy_85_41.JPG
vacum_caddy_85_41.JPG [ 51.32 KiB | Прегледано 2726 пъти ]


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Съб Юни 09, 2018 8:35 am 
Offline
Истински Фен

Регистриран на: Пет Юни 08, 2012 5:11 pm
Мнения: 74
Върти гумите на: 2001 tahoe
прочетох с интерес за гениалните решения, ама пред тая емблема дето се кланяте там бият рекорди, в продължение на 2-3 седмици се опитвах да получа физически достъп до кутията с бушоните, е отказах се, джиип имам предвид


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2018 11:57 am 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
Batko написа:
в продължение на 2-3 седмици се опитвах да получа физически достъп до кутията с бушоните, е отказах се, джиип имам предвид

Спомени кой модел джип и коя кутия че са две, после ще помагам.....
П.П. Или направо звънни.

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Чет Юни 14, 2018 3:04 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
а.янков написа:
Дядо Владо, разкажи моля те, за вакуума, който се пълнеше с бензин, за протеклото хидравлично масло, .

Малко със закъснение....колица и дойде цикъла и текнА отпред в розУво. Мяуууу оказва се бензин и АТФ.
По неизвестни причини по маркуча за вентилация на резервоара идва бензин към филтъра зад предния ляв фар от там вакума на мотора си го смуче и "Кади" реве на див змей. Откачам вакума на мотар, оборотите се нормализират, но теча остава. Вероятно някой някъде е потопил вентилацията на резервоара под нивото на бензина, а херметично затварящата капачка създава свръх налягане вътре и горивото напред по тръбата и през филтъра, та на земята. Отварям капачката, чува се едно "ССССС" и проблема с теча на гориво е решен.
Следва АТФ-то Обикновено във водния радиатор има маслен за АТФ-то, тук не прави изключение, уловката е че идващите нормално отзад тръбички са за маслото на мотора, покрай тях са на климатика а още покрай тях тези на автомата и те влизат също в дясната част на водния радиатор, но отпред назад (ДжЕм да`го`ба). За една бройка вместо епилация да направя кастрация, но се размина с малко четене, малко повече гледане и още по повече разглобяване. Накрая нов външен радиатор от хладилник "но фрост" и пей сърце.
Прикачени файлове:
DSC06461.JPG
DSC06461.JPG [ 61.58 KiB | Прегледано 2002 пъти ]

За днешния ден закачката е монтаж на амортисьори които се пълнят от автомобилния компресор с въздух. Амортисьорите са монтирани, компресора и тръбопроводите са на място, но гмъц той не тръгва (има висящи куплунги) въпроса е какво го кара да работи, на таблото няма регулатор ниво или твърдост, а липсва и следа нещо да е къртено и "поиталианчено" Идеи????

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2018 1:21 am 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
Дано успееш да се ориентираш.

Прикачени файлове:
height_control_85_eldorado.JPG
height_control_85_eldorado.JPG [ 148.49 KiB | Прегледано 1988 пъти ]


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2018 2:57 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Вто Май 19, 2009 10:43 pm
Мнения: 421
Местоположение: София...около
Върти гумите на: Гранд Вояджер 3.3 4х4
Goodwrench написа:
Дано успееш да се ориентираш.

Мерси, свърши работа .....някъде отпред явно някой е спестил тест конектора, отделно регулатора отзад на моста може би не работи коректно, НО нова ДжиЕм изненада.
Прикачени файлове:
DSC06466.JPG
DSC06466.JPG [ 47.26 KiB | Прегледано 1962 пъти ]


Два МАП сензора един върху друг, ибаааа...мислене и четене - едното било датчик за барометрично налягане, другото МАП, обаче греда - новозакупения е с други изрези за куплунга.
Прикачени файлове:
DSC06467.JPG
DSC06467.JPG [ 56.17 KiB | Прегледано 1962 пъти ]
Най- в ляво е МАП-а в средата барометъра, най-в дясно новия МАП. Водачите на куплунгите ( с червените линии) се вижда на кое как са, и с малко труд открих че МАП-а и барометъра не са взаимозаменяеми, или единия при мен е тотал щета.
Някой знае ли параметри (какво на кое краче) и как да тествам стария и нови? :roll:

_________________
0877 17 07 27


  
 

Re: За кожата на един "Кадилак"
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2018 4:42 pm 
Offline
Маниак

Регистриран на: Нед Мар 06, 2011 5:50 pm
Мнения: 219
Върти гумите на: kakvoto doide
12219931 SENSOR, BARO PRESS (3 PLGR TERM) (CODE 833) (ACDelco #213-1561) E 4.1-8 (LT8) 1983-1985

12219931 SENSOR, BARO PRESS (ACDelco #213-1561) E 4.1-8 (LT8) 1983-1985

12219931 SENSOR, MAP (CODE 832) (ACDelco #213-1561) E 4.1-8 (LT8) 1984-1985
и конектора
88862232 CONNECTOR, SEN-MAP (OE 12085502) (ACDelco #PT2313) (ALL MAKES) EL57 4.1-8 (LT8) 1985-1985

По каталог няма разлика.
Ако искаш да си спестиш главоболия си вземи оригинален на ГМ. Другите ще показват нещо, но дали ще е вярно, само китаеца може да каже.


  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща



Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron

Liquid Black Designed ByAndrew
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] - Дата и час: Съб Окт 20, 2018 5:13 am
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов